Book Hønsehuset

November 2024
MTOTFLS
44
1
2
3
45
4
5
6
7
8
9
10
46
11
12
13
14
15
16
17
47
18
19
20
21
22
23
24
48
25
26
27
28
29
30
December 2024
MTOTFLS
48
1
49
2
3
4
5
6
7
8
50
9
10
11
12
13
14
15
51
16
17
18
19
20
21
22
52
23
24
25
26
27
28
29
01
30
31
Tilgængelig
Reserveret
-
-

Interiør

max. 8 personer pr. bord
max. 6 personer pr. bord

Tilvalg

Aktiviteter

Inkl. 100 søm
Hoppeborg for børn (Spørg om muligheder)
Limousine-/ veteranbil eller kørsel i sportsbil (Spørg om muligheder)

Personale

Serveringspersonale (Spørg om muligheder)
Kok (Spørg om muligheder)
Vælg venligst en dato først.

Betal med kort eller Mobilepay

Spørgsmål?

Så kontakt os endelig, vi står klar til at hjælpe!

Vi forventer, at…

  1. Såfremt der spildes væske på gulvet, tørres det straks op.
  2. Man ikke står på stolene.
  3. Huset afleveres ryddet og rengjort.
    • Al affald er sorteret i plastsække; madrester skal i den grønne container. Alt andet affald skal I selv bortskaffe.
    • Toiletter er rengjorte.
    • Pose- og papirkurve skal tømmes.
    • Der må ikke forefindes madrester på stedet efter arrangementet.
    • Alle overflader på borde og maskiner aftørres.
    • Alle gulve er støvsuget og vasket – dog skal gulvet i salen ikke vaskes.
    • Opvaskemaskinen, køleskabe, frostboks, kaffemaskinen, ismaskinen, ovnene og gasapparaterne skal tømmes og rengøres.
    • Glas, porcelæn og bestik er sat på plads.
    • Der er generelt rengjort, som man selv ønsker at forefinde huset.
    • Og husk at medbringe emballage til evt. madrester.
  1. Udenomsarealer er ryddet for alle former for affald.
  2. Lejer har ansvar for at slukke lyset, lukke vinduer og døre samt skrue ned for varmen på 0 medmindre andet er aftalt.
  3. Der er RYGEFORBUD i alle husets lokaler.

Der indbetales kr. 1.000 i depositum ved booking af lokalerne.

Skønner udlejer, at der pga. lejers manglende rengøring er brug for ekstra rengøring, fratrækkes dette i depositum.

Evt. ødelagt service, inventar og bygninger fratrækkes ligeledes i depositum.

Dækker depositum ikke det fulde erstatningsbeløb, betaler lejer det resterende beløb.

Hønsehuset har lavet aftale med rengøringsfirma, såfremt man ikke selv ønsker at gøre rent.

Prisen på rengøring er ikke indregnet i lejebeløbet på kr. 3.000. 

Bestilles rengøring indebærer dette:

  • At der er ryddet op i alle lokaler – dvs. borde og stole er placeret i opbevaringsrummet.
  • At al service er vasket op og stillet på plads.
  • Affald er sorteret og fjernet.
  • At lokalerne er klar til rengøring på det aftalte afleveringstidspunkt.

 

Bestilles der IKKE rengøring skal alle punkter i punkt 3 under “Brug af Hønsehuset” udføres.

  • Al færdsel og ophold på nabogrunde og omkringliggende marker er strengt forbudt.
  • Fri afbenyttelse af plæne.
  • Henvendelse til udlejer før lokalerne tages i brug, hvis der er klager over husets rengøring, fejl eller mangler.
  • Der er RYGEFORBUD i alle husets lokaler.
  • Huset udlejes ikke til personer under 18 år.
  • Ved AFBESTILLING senest 5 uger før dato for lejeperiodens start, refunderes depositum. Ellers er depositum tabt.